Save you...

Elin säger att hon saknar de där enormt långa inläggen om alla tokigheter som vi brukar ha för oss ibland. Där uppstår det ett problem, inte det att vi inte har trevligt när vi ses - men vi har ju inte gjort någonting. Tittat på film, käkat, pratat, sjungit och elins beroende... POPCORN! Men vi är som tre små glada gummor ändå - lite roar de som är nöjda! om det ens "makes sence".

Och det där är väl en annan riktigt jobbig sak. Haha, när man söker efter sånadär lite extra smarta saker att säga så kommer 99% ut på engelska - WHY?! Har man verkligen varit ifrån det fina landet lagom så länge att det totalt slagit slint i den lilla hjärna som man fortfarande äger - eller gjorde man det helt enkelt hemma också utan att man tänkte på det? Haha, cause i'm telling you - ni skulle höra våran exellenta Svengelska! HAHA, just saying.

Nu då... ehm, jo, jag kan ju berätta om hur glad jag är varje gång jag går till postlådan, och hur besviken jag är när jag går därifrån... Det är nämligen så att jag bara längtar efter att få brev, och mitt paket från mamma&Mormor. Så varje dag går jag ut med ett stort leende till brevlådan i alla väder, och brevlådan är alltid full med brev och paket - men aldrig till mig :( Blir alltid lika ledsen i ögat och ibland så illa att jag låter posten ligga kvar. Men i morgon... då MÅSTE iaf paketet komma. Fick en ledtråd av mamma som löd "tema lite: hur man nu vill tolka det". Jag menar WHAT?! Inte helt okej att göra mig så nyfiken.

Vilket fick mig att komma på en sak... VARFÖR FYLLER ALLA PÅ HÖSTEN?! Hade ju tänkt att jag skulle skicka hem lite paket, men det blir ju så förbannat dyrt. Så måste få ihop lite pengar så jag kan skicka någonting typiskt amerikanskt hem till mina vänner där hemma! Det minsta jag kan göra eftersom jag inte kan vara med och fira dem! Så håll ut, jag måste bara bli rik först - så kommer paketen sen!

Har jag någonting mer på hjärtat måntro... Egentligen inte. Har ala ljusen tända i rummet och ändå skakar jag som ett freaking asplöv. Och så är jag lite sugen på att möblera om, men det behöver jag hjälp med. Sängden väger för mycket*trodde jag var stålmannen här om natten och testade, men det gick mindra bra. Skyller på tröttheten*. Vill vända sängen så den går längst långa väggen, och ställa stolen brevid = mysig läshörna!

Mycket text - hoppas ni inte somnade på vägen fram, vore ju lite tråkigt alltså!
Men hallå folket, hoppas ni sover gott! I'm going to, in a few hours! 
Yours, L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0