Om att återfinna motivationen!

Vet inte vad problemet är men de senaste dagarna har motivationen tagit långsemester - vilket i sin tur då har resulterat i att lilla jag inte har haft någon lust med någonting. Jobbandet går väldigt bra och jag njuter av varje minut, men det är där när jag slutar jobba... Vet inte riktigt vad problemet är.

Men det är ju inte riktigt tillåtet att tala om det heller, för det finns ju hela tiden folk som har det värre. Det är alltid någon som har större problem. Är det konstigt att man börjar hålla sakerna för sigsjälv? De säger att dem lyssnar men frågan är som de verkligen förstår? Jag orkar iaf inte bry mig just nu.

Nu tänkte jag att det var dags att ta sig in i duschen. Insåg precis att Sverige vred tillbaka klockan en timme i natt vilket betyder enbart fem timmas skillnad. Så klockan är ju inte halv tre utan den är halv fyra...Så kan det bli ibland. Sen är det dags att äta en försenad brunch! Hoppas på att hitta någonting i kylskåpet!

L,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0