Nytvättat!

Godmorgon Sverige - God natt Amerikat!
Ni vet känslan av att krypa ner i en nytvättad säng, extremt mjuk och den nytvättade doften - det njuter jag av just nu! Även om jag svor lite när jag behövde ställa mig och vika tvätten så att jag kunde bädda sängen klockan halv tolv en fredagskväll för att jag varit för lat tidigare under dagen! Shame on me, shame on me!

Har städat undan lite på mitt rum idag - plockat upp på golvet, städat undan alla kartonger platspåsar och annat som låg och skräpade, så efter helgen kan jag dammsuga och nästa vecka kanske vi kan få upp mina tavellister som stått i hörnet och grusat sen i mars/april någon gång! Haha, har väl haft annat att tänka på här?! Men känner att jag behöver ha lite extra hemtrevligt mina sista 100 - 115 dagar kvar här i Det stora landet med alla möjligheterna!

Japp, ni läste rätt - om 115 dagar så fyller jag 23, och det är alltså samma dag som min absolut sista lagliga arbetsdag i Amerika. Känns ganska sjukt måste jag säga. Aja, nu måste jag försöka sova, även om det inte riktigt gick när jag kom hem, även fast jag hade varit sjukt trött hela dagen!

Hoppas ni får en fin dag - själv ser jag fram emot att sova på hotell!
Love L,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0