Nothing else but Feelings...

Jag vet vad som måste göras
Ända sitter jag kvar här
I ett sista kapitel som jag har förälskat mig i

Jag försöker att strida mot känslan
Men den är rädd och den spelar ett spel nu
Jag får för mig att jag kan va kvar men vet inte hur

Men jag vet att jag döljer en sanning
Att väntan inte leder nånstans
Jag vet att måste ta steget ur vår sista dans

--

Min sista officiella arbetsdag hos mig värdfamilj är bestämt. Det är mindre än hundra dagar dit - MINDRE! Hade ett sånt himla trevligt samtal med min värdfamilj tidigare idag. Satt och prata lite om vad som komma skall, med besökare, Halloween, Thanksgiving and so on. Sen började vi prata om mitt flyg hem. Om jag grät på insidan, jag vill inte lämna dem, ändå vill jag hem. Vissa dagar kan jag vara så arg på migsjälv att jag åkte hit, alla hejdå, att sätta mig i en situation där jag vet att allting tar slut en dag. Så nu tänker jag lägga mig i sängen och gråta en skvätt, sen sova. Börjar jobba 06:00 i morgon bitti, mina små söta monster!

Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0