Long time...

Har haft såååååååå himla mycket att göra på sistone så jag har inte hunnit skriva någonting... Eller så har jag helt enkelt inte orkat! Igår var det Au pair möte med halloween tema! Var väl sådär. Men fick träffa lite folk som jag inte träffat på länge så det gjorde väl det hela lite bättre! Efteråt åkte jag Emma Yasmin och Nadine till West 49 och umgicks lite! Blev en ganska tidig kväll så det innebar sööömn för trötta mig!

Imorse var det bara att ta sig upp - följde med och tittade på mitt lilla monsters avslutning på "Toddler jump". Såå söta var dem. Och nu sitter jag här och funderar på var i hela fridens värld jag ska göra av denna lördag. Just nu verkar det ju som om jag inte kommer någonstans... Skulle dock vilja ha en cola. Men, vatten får väl duga. Vill inte ge mig ut i regnet igen - det ÖSER ner! MYsigt dock. Kanske tända några ljus och läsa lite?

What ever! Have a nice day!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0