Laughing!

Haha, sitter här och skrattar lite för migsjälv! När Elin kom förbi igår tog hon med sig en massa gamla svenska skvallertidningar till mig, som veckorevyn, solo, se&hör m.m... Även om de är gamla så är det väldigt rolig läsning och ett skönt tidsfördriv när man är trött men inte vill sova. Vilket jag precis gjorde, och jag stötte på en väldigt rolig mening som fick mig att skratta lite. OCh tycka synd om vårat samhälle - HAHA

"Det ringer tjejer sent på nätterna och när vi är ute är det flera som flörtar med honom helt öppet, trots att jag är med! De verkar inte fatta att han är trogen mot mig! Varken han eller jag vet hur vi ska göra. DET STÅR JU LIKSOM TILL OCH MED PÅ FACEBOOK ATT VI ÄR IHOP?!"

Behöver jag säga mer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0