Latast på Fairway Dr!

Det priset måste nog ändå gå till mig! Jag menar klockan är snart kvart över elva och jag har fortfarande inte käkat frukost, eller duschat! Men jag har å andra sidan varit ute och gått en sväng! Kan man annat än att älska det vädret som vi har här just nu?! Ska försöka gå ut och gå mer, njuta nu innan det blir kallt - även om jag gillar det också!

Igår var det middag med Elins värdfamilj, och det var en väldigt trevlig middag! Henes värdpappas steak är sjukt god. Sen gick vi ut på gatan och grillade S'mores med några andra. Ska tillbaka dit idag och ha "Taconight", Elins sista helg som ensam Au Pair i huset, på fredag kommer den nya, helt sjukt. Om en månad är hon i Sverige...

Den 24:e Oktober, om 15 dagar med andra ord, ska jag ha skickat in min Flight request till Cultural Care. Bara en sån grej är ju helt sjukt! Jag kommer troligen inte ha ett spikat datum för hemflytten fören i december, men jag kommer veta på ett ungefär, plus minus två till tre dagar. Soon... I'm coming- back?

Dags att ta tag i livet, eller iaf dagen!
Love L,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0