Last minute!

Har ni träffat hon den där som alltid gör allting i sista minuten? Och det spelar ingen roll hur mycket hon är säger att hon tänker ändra på det, för allting blir ändå inte gjort fören i sista minuten! Det är väl ändå helt sjukt! Men, igår knåpade jag ihop en dagbok på 2900 ord ungefär, sen gick jag på bio, och efter det knåpade jag ihop en historia om mitt liv och det blev totalt 3631 ord... Ett jobb på sammanlagt dryga fyra timmar, plus minus någonting.

Inne var det iaf i tid - gick och la mig vid fyra och när klockan ringde klockan åtta i morse gnuggade jag ögonen så fint och tog min telefon för att ringa till Farmor! Hon blev först jätte chockad, och sen trodde hon jag var i Sverige. Men riktigt så är det ju inte tyvärr farmor lilla! Nu ska jag iaf hoppa in i duschen, och sen tänkte jag käka någonting lätt innan jag tar tag i dagen! Saturday, here we coooome!

Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0