JetLag!

You say good morning
When it's midnight
Going out of my head
Alone in this bed
I wake up to your sunset
And it's driving me mad
I miss you so bad
And my heart, heart, heart is so jetlagged

--

Du vet den där känslan när ögonen blir lite halvtorra och börjar svida, ögonlocken blir tyngre och tyngre, orden som kommer ut ur din mun blir lite halvdana och folk börjar få svårt att förstå dig och du vet att om du bara lutade dig bakåt så skulle folk höra dig snarka inom några sekunder - försvinner den någonsin?! För den är fan här varje dag. Jag vet inte vad jag ska göra! Jag är glad att jag kan sova på nätterna igen, men COME ON!

Fick tillbaka mejl från skolan idag - completed! Känns skönt med tanke på att det är 72 dagar kvar till Nyår då skolan var tvunget att vara en "done deal". Så nu inväntas bara diplomet, så jag kan visa dem för mig LCC och så var den historian färdig! 72 dagar till nyår?! Vad är planen... Hum - det återstår att se!

Men på lördag är det dags Freaking HOCKEYGAME!!! Kan ni hitta en lyckligare människa? Troligen inte. Emma och jag ska gå och se Washington Capitals vs. Detroit Red Wings! 19.00 är det matchstart! Hoppas verkligen att de bjuder oss på en riktigt bra match! Vi ska tagga ordentligt med tatueringar och allt(icke permanenta that is!)

I morgon är det Torsdag - utflykt med mitt lilla monster!
Sweet dreams!
Love L,

-Emma, vart ska jag lägga osten?
-I ett av de där facken.
-Emma, did you just say fuck?
-No i didn't? Oh my...
*skrattanfall*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0