Inte som det var igår...

Tisdagen har gått, och i morgon är det Onsdag, vilket innebär mitten av veckan. Ibland blir jag helt stum över hur tiden bara rullar, och ibland känns det som att den står still. Helknasigt! Men, nio veckor och tre dagar kvar till jul, eller svensk jul that is! Nio veckor?! Dra mig baklänges och lite till tack!

På lördag är det HOCKEY! Ska bli så sjukt roligt, och så måste man köpa halloweendräkt, och försöka spara pengar - HUR DÅ LIKSOM?! Kan man inte bli rik på lotto eller någonting... Eller få ett brev om att man ärvt miljoner av någon långväga släkting som man inte ens kände till? Ne, förlåt, nu var jag lite väl hemsk.

Men jag har gett upp hoppet om min fina dator som jag sucktar efter, bäst att vara realist! By the way så tror jag att glasögonen snart måste komma på tal. Tröttsamt att få huvudvärk så fort man läser för barnen! någonting mer... Ja - vad hände med motivationen! De senaste tre veckorna har jag inte känt någonting annat än trötthet. Vadå tröttsamt liksom?! I don't wanna be like this anymore!

L,

Kommentarer
Postat av: Malin

M tiden bara rullar = att snart är det jul och sen är du hemma hos oss igen! Mysigt att kunna ringa och fråga om vi ska fika, etc =)



Jag vill också ha pengar! Allt för mycket på vill-ha-listan just nu :P

<3

2011-10-19 @ 07:47:37
URL: http://maalinericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0