Fall is coming...

Det börjar bli höst! Eller börjar bli - nu är det höst! Kallt nere i källaren, och jag har lite ont i magen, så jag har krupit ihop på golvet framför våran lilla fejkade eldstad! Sen går på gas, men det är alltid en liten eld och låtsasträd, så man får ju inte samma lukt, men annars är det samma känsla, och så är den väldigt enkel att stänga av!

Det är måndag igen! Helt sjuktOm jag har räknat rätt så är det dryga 60 jobbdagar kvar(?!) efter att man tar bort alla lov, ledigheter och min egen personliga ledighet efter att jobbandet är slut. Ledsen att det blir så mycket prat om det! Men det är någonting som alltid snurrar runt i huvudet. Vad händer när man kommer hem? Familjen kommer man alltid ha, vilket jag är otroligt glad över, men vännerna, kommer man passa in? Kommer man ha förändrats för mycket? Kommer de ha gått vidare...

Det kan låta absurt, men det är så man tänker! Sen är det ju faktiskt så att man har förändrats här, och en liten rädsla finns det ju för att man ska komma hem och gå tillbaka till den man var. Jag har lärt mig så mycket mer om mig själv, vad jag kan och vill. Snacka om att överanalysera allting istället för att bara ta det när man kommer hem, men ni vet ju alla hur bra jag är på att inte tänka...

L,

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: han vet det nu också, han blev glad! =)



Finns här när du kommer tillbaka, självklart! Bara du inte förändrats till någon dålig människa :P

2011-10-24 @ 16:31:10
URL: http://maalinericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0