Damn, I'm good!

Haha, förlåt, men lite skryt måste man väl få njuta av! Ikväll har jag skrivit en dagbok på engelska, som sträcker sig över tre veckor, på lite dryga 2900 ord, på undefär 2h15min! En spark i arslet borde jag ha för att jag väntar in i sista sekund hela tiden! Men en guldstjärna i kanten kanske för att jag är så produktiv! Jag lär mig ju då aldrig!

Nu är det fredag! Shit veckorna går fort! I morgon så får vi besök av A's systerson från Sverige, han ska bo här i tre veckor. Och så kommer Grandma' och Grandpa' på middag. Och så ska det varas barnvakt på kvällen, och så frukost med vänner till familjen på söndag, och så sixflags på det och sen middag... Sen var det måndag igen! Haha.

Ska ringa och överaska farmor i morgon! Hon fyller år på tisdag, men släkten ska dit i morgon och fira henne, så tänkte jag skulle överaska med ett samtal! Snällt barnbarn hon har va? :) Men nu tänkte jag göra mig i ordning lite. Ska gå på bio ikväll med Elin, Emma, Anette och Yasmin! den börjar 22:40(zZz).

Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0