Bortskämda!

Ja, riktigt bortskämta är ni! Tre inlägg på en dag - sen om innehållet är mer eller mindre intressant tänker jag lämna osagt! Nu är det iaf slut på måndagen! Hade en riktigt trevlig middag med min värdpappa, barnen och värdmammans systerson som är här! Ääälskar när min värdpappa grillar, och matlåda till mig i morgon (A)

Sen åkte jag och hämtade min värdmamma på metron eftersom hon var tvungen att jobba länge idag. Var skönt att få en stund helt ensam i bilen - för helt ensamma stunder(förutom när man sover) är i dagens läge otroligt lätträknade. Och jag som alltid varit lite egen och njutit av min egentid - känner att jag behöver mera sånt!

Sovmorgon fick man till morgondagen också, visserligen bara en halvtimme, men den halvtimmen på morgonen gör underverk! Sån otrolig skillnad på att börja 07:00 istället för 06:30! Tänker ligga och dra mig och njuta varje sekund jag kan! I morgon ska jag och mitt lilla monster ha en heldag tillsammans igen!

Sweet dreams!!
Love L,

Just det, har jag glömt nämna att jag ska gå på Capitals - Anaheim Ducks den 1/11? Just saying!
Det enda jag kommer tänka på är dock The Mighty Ducks! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0