Ajjjjjjjjj!

Jag har en finne i örat, och det gör så förbannat ont! Men det går ju inte att klia sönder den, jag river och river men det verkar som om jag missar den hela tiden! Dah!? Lägg av! Och hur lyckas man få en finne i örat liksom? Haha, det är väl bara jag med min enorma tur!

Haft en bra dag! På eftermiddagen så var vi ute och sprang på gården, och när min värdpappa kom hem så var han också med! Och nu sitter jag i mitt rum, har rullat tummar och funderat på om jag ska orka städa lite igen... Ni kan nog alla lista ut svaret på den frågan! Men vad gör det, är ju på bättre humör! GREAT!

Och nu är min fråga - vart är breven sverige?! Jag menar det är en till två månader sen de skickades ut...
Nu tänker jag spela lite spel!
Love L,

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: mm finne i örat är intte trevligt :P haha



Åh nej! jag har glömt att skriva tillbaks! skäms på mig =( jag skriver det nu i veckan, jag lovar!!

2011-10-26 @ 10:07:35
URL: http://maalinericsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag var snabbare än jag trodde och svarade på ditt brev redan igår OCH skickade iväg det samma dag!



Markus undrar om du kan tala om hur många dagar det tar för brevet att komma fram? Jag skickade 26e så, säg till när det är framme =)

2011-10-27 @ 09:46:42
URL: http://maalinericsson.blogg.se/
Postat av: Annica

Jag har ju inte fått nåt juu.. :( <3

2011-10-30 @ 22:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0