Why should I?

Idag har varit en bra dag för mig. Började med att jag gjorde i ordning barnen i morse, sen var jag ledig. Så jag tog mig hem till Meaghan och umgicks med henne. Gosade med hennes lilla bebis - finns det något bättre? Fick även lite Gnocci till lunch, det var intressant. Var iaf riktigt skönt att få prata av sig med någon! Kändes som om allt bara släppte.

Nu på kvällen har jag varit barnvakt. Så himla mysigt, man får ta vara på tillfällena. De sov båda två innan 20:30, så jag har spenderat kvällen med att titta på film. Såg Crazy Stupid Love och jag lyckades skratta. Vet inte om det var det att den var bra, eller om det var raka motsatsen... Ne, jag tyckte nog att den var helt okej faktiskt. Nu ligger jag och lyssnar på pandora radio - paramore channel. Blir väl kanske att slänga upp fötterna på soffkanten och slumra lite.

Måste bara säga att ju mer hemresan närmar sig, så känns det som om alla andra är så långt ifrån. Vi kanske har kommit till den där punkten när jag har varit borta så pass länge att man inte tänker på det så, vad vet jag! Jo, jag vet att under den första månaden på året 2012 så landar jag på svensk mark, varesig ni är redo eller inte!

Hoppas ni sover gott folk! Det kommer jag.
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0