When you can' tell...

"I'm not saying that it's better, just different..."

Ibland är det ju tur att vi människor är dåliga både på att visa och prata om känslor, ibland är det inte alls lika bra. Lördag eftermiddag och jag sitter här i mitt rum och har faktiskt precis städat lite, och funderar på om jag inte skulle ta och börja lägga lite pussel. Köpte ett nytt idag, som ska lysa i mörkret! Hoppas det är fint. Har ju också ett som jag inte gjort än, men det är för stort, så det får helt enkelt vänta tills jag är i Sverige igen!

Ska åka till Elin senare - hennes familj ville bjuda på middag igen! Ska bli trevligt. Sista gången man träffar dem tillsammans med Elin, för i morgon åker hon hem :( Men vi ska njuta av idag. Senare åker til till Emma och Anette för att umgås med dem! Kommer bli en trevlig kväll tror jag!

Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0