Time passes by

Jag ville skriva en liten visa,
där ögonblick blir till evighet.
Men ord blir stumma och toner döva,
och visans tanke blir hemlighet.
Det bliver en hemlighet

idag är det 40 dagar kvar till Amerikansk jul - THAT'S SICK?! Haha, fick lite småpanik när jag tänkte på vad som behöver inhandlas! Julklappar till alla... Detta kommer bli en dr historia. Och så samtidigt ha råd med mitt lilla projekt. Men det löser vi alltid! Ska nog faktiskt börja redan nu i helgen. Har nämligen inga stora planer, bara lite smått som ska göras! Så då borde jag iaf kunna lägga $120 på typ julklappar. Svårt att veta vad man ska köpa dock!

Nästa vecka är det thanksgiving också, ska bli vääldigt intressant! Jobbveckan sträcker sig bara måndag - onsdag, sen är det packat och klart för en trip upp till Upstate New York. Ca 2 timmar från Niagara Fallen! Kanske borde åka tillbaka?! Haha, ska bli riktigt trevligt att spendera tid med den stora familjen och testa all ny mat.

L,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0