Suprise?

Ibland kan man verkligen bli överaskad utav människor, på gott och ont. F olk som man trodde man visste hur de var visar helt plötsligt en sida som man aldrig tidigare sett - återigen, på gott och ont. Det är väl ändå facinerande när man tänker efter, hur vi ändras efter folk som vi träffar, saker vi upplever och platser vi besöker.

Till andra tankar, nämligen min underbart braiga mor! Fick paket från henne idag igen! Älskar paket från mammi! Temat var ett par. Så jag fick ett par Quarters, ett par myssockar, ett par filmer, en skjorta med ett par ärmar, ett par örhängen, ett par jultomtar, ett par skvallertidningar, ett par Sudoko tidningar... Och så ett par solglasögon och lite grejer till barnen! Tror det var allt! Supermysigt - ÄLSKADE sockarna och glasögonen!

Förgyllt kvällen med att få en snabbchatt med min saknade och älskade lillebror också. Min lillebror och jag står varandra väldigt nära. Och han har aldrig lämnat min sida - min fantastiska lillebror! Love him <3

Nu ska jag sova - tisdag i morgon. Näst sista jobbdagen
Love L,

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag blev glatt överraskad igår när det kom ett jättefint brev på posten =)



Tack för att DU är MIN vän, gumman <3

2011-11-22 @ 21:34:37
URL: http://maalinericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0