Refresh!

Kändes som om det var dags för ny Header, med lite mer höstkänsla! Dessutom behövde jag någonting att fördriva min tid lite med! Suttit och letat fram lite bilder som jag tänker framkalla också! Lala, nu ligger jag och funderar på om jag ska ta några minuter och städa mitt rum innan jag går och lägger mig!

Har haft en väldigt bra dag idag! Till AuPair mötet i lördags have värdfamiljerna fått i uppgift att skriva oss ett brev - thanksgiving is coming up - och jag började helt allvarligt att gråta. Så fint! Hämtade det hos Meaghan och passade samtidigt på att umgås lite med henne! Sen har dagen flytit på! Imorgon får vi besök :)

Sweet dreams!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0