Party on Skype!

Yeah. Igår hade jag, Elin, Emma och Anette party på skype! Haha, det var faktiskt en ganska rolig upplevelse! Varade ungefär en och en halv timme, sen kom Katrine och hämtade upp mig och Emma. Åkte hem till hennes lägenhet och hängde lite. Kollade på film - var bara jag som höll mig vaken!

Vaknade klockan åtta i morse, valde att ligga kvar i sängen och se en film. Efter det tog jag mig ut till soffan för att de en till! Sen vaknade de andra. Nu tänkte jag ta mig en snabb dusch, sen är det IKEA på schemat! Lite köttbullar och se om jag kan hitta en adventsljusstake... Insåg att det är första advent om en vecka(!?)

BTW, grattis på min namnsdag en dag försent! :)
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0