Pandora

Sitter och lyssnar på Pandora radio och önskar så innerligt att den kommer fortsätta fungera även när jag återvänder till Sverige! För er som inte vet vad Pandora radio är vet jag inte riktigt hur jag ska förklara, men man kan söka på sina favoritartister och hitta "deras" radiokanal där det enbart spelas den sortens musik! Här är det Disney och Voagele som går på högvarv just nu!

Haha, funne thing yesterday! Var på tattoo studion när Elin skulle fylla i sina papper och hör en låt på radion som jag tyckte jag kände igen. Utan att tänka mig för så frågade jag rakt ut om det inte var Millencolin, de var ganska förvånade att jag var så säker och samtalsämnet resten av tiden var väl till 80% om Sverige. Ikea och köttbullar var populärt - haha. Viking kom en och två gånger också. Så fick vi höra att vågat språk lät sexigt... Får man verkligen skriva sånt i en blogg?

Idag blir det lunch på IKEA!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0