Music maestro!



Denna låten har strömmat ganska så flitigt ur mina högtalare de senaste dagarna! Många andra bra också, men det kan ni få söka på själva! Va på bio tidigare idag - såg Breaking Dawn Part I. Den stora nackdelen med Amerikanska biografer är ju att det inte finns någon nummerplacering - utan man sätter sig när man får plats! Men, filmen var bra och nu kommer väl hela världen våndas innan andra delen släpps - som till 90% kommer att bestå utav slagsmål, precis som sista delen i Harry Potter!

I alla fall. I morgon tänkte jag att jag ska färga håret. Say bye bye redhead and hello brownieredhead! Vi får helt enkelt se senare hur vida jag lyckas/misslyckas/misslyckaslyckas... Om ni fattade?  Sen är det nog dags att börja på min värdfamiljs avskedspresent - om jag hade tänkt bli färdig i år! Nu väntar min kudde på att få kramas!

Love L,

Kändes ganska overkligt att se det. Nu är det verkligen på riktigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0