Lost then found...



Love this song...

Riktigt trevlig jobbdag. Först med barnen hem till Meaghan för en playdate, sen vidare till DC för att äta lunch med A. Var riktigt trevligt! Kom hem samtidigt som min värdpappa. Efter typ fem minuter så hör vi värsta smällen och all elektrisitet är som borta. Min värdpappa kollar ut genom fönstret och ser att det ryker om elskåpet - till hela kvarteret! Haha, lyckat värre va. Men, de fixade det faktiskt på två timmar! Bra Amerika.

Resten av dagen är väl ingenting att hänga i julgranen, så vid nio åkte jag till Safeway och handlade glasyr och m&m. Var även väldigt effektiv och smälte socker så jag kunde klistra ihop Pepparkakshuset - pluspoäng till mig! Så imorgon ska vi dekorera det, leka lite och sen åker vi till NEW YORK!

Sweet dreams
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0