Långhelg!

I onsdags packade vi in väskorna och drog iväg till Geneva - Upstate New York för att fira Thanksgiving med "familjen"(lång historia). Totalt var vi ca 34 personer i åldrarna 2 - 96 år! Det är vad jag kallar blandning! Och en väldans massa ansikten och namn att placera tillsammans! Men det var en helt fantastisk helg med min underbara värdfamilj! Åkte till Rochester för att besöka "museum of play" - undrar om barnen eller vi vuxna hade roligast?

Iaf, åkte hem lördagkväll, och på vägen hem började alla bli lite dåliga. Jag körde hem de sista timmarna och kände mig hyfsat bra tills jag kom in och la mig i sängen! Så under söndagen blev det mest prata på skype och sova! Gick upp och fick i mig lite yoghurt! Sen blev det till att åka till Hanover och hämta en förvirrad Emma, som förtillfället bor här med mig i mitt rum. (Tack återigen underbara värdfamilj)

Idag mår jag bättre, har faktiskt kunnat äta lite grann, blir dock mätt på ingenting. Vi gick på bio för att se "Breaking Dawn" från lite bättre platser än sist! Och nu sitter vi här. Jag skulle behöva städa, men vad är meningen med det när vi delar på dryga 11 kvm - kommer vara stökigt i morgon iaf! 

Skriver om lite intressantare saker i morgon!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0