Jag är...

Nej jag är int bitter! Jag är bara typ... sjuk! Men ändå kunde det ju varit värre - eller hur?! Igår somnade jag väl runt fem, vaknade vid halv elva, borstade tänderna sen gick jag och la mig igen! Sov tills det var dags att vakna idag. Det är vad jag kallar stabilt! Men jag måste få säga att det var länge sen jag kände mig så pass utvilad, detta trots att jag vaknade och fortfarande var sjuk!

Och nu har jag en sjukt svullen högerhand också... och vänstern är öm. Har krattat löv för glatta livet idag! Emma hjälpte också till lite på förmiddagen. Sen på eftermiddagen tog jag med mig barnen ut för att fortsätta! Mina värdföräldrar fick en chock när de kom hem och en liten idiotförklaring fick jag för att jag krattade istället för att använda lövblåsen! Haha, men jag kan med gott samvete skita i gymmet i morgon - plus att jag är sjuk!

Till middag blev det min värdpappas chilli - YES! En utav mina favoriter! Smakade väldigt bra. Sen la jag mig i sängen och ojade mig lite över hur stel jag var, funderade på om jag skulle åka och köpa lite glass. Men i stället gick jag upp och hämtade lite vatten och satte mig ner vid mitt nya pussel! Linda vs. begäret 1-0!

Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0