IKEA

Yeees, idag bär det av en sväng till IKEA med Katrine! Ska bli trevligt. Har även fått erbjudande av en tysk tjej att göra någonting i kväll. Får se vad som händer helt enkelt! Min kropp är helt slut så den röstar säkert för sova. Jag fattar inte hur jag kan vara så sliten. Kanske sitter i huvudet?

Hade AuPair möte igår hemma hos en tjej med det absolut SJUKASTE huset jag sett i mitt liv - med egna ögon. Det var 14000 square feet stort?! Mållös är ordet. Jag tycker Elins är stort - det är 3500 square feet liksom! Men väldigt trevlig var hon iaf! Sen blev det hockey med Emma, och efter det visade jag henne vart jag skulle ha bott och spenderat mitt år egentligen! Efter det åkte vi hem så jag kunde sooova!

Efter IKEA ska jag förbi Meaghan en sväng! Hon glömde ge mig mitt brev från mina värdföräldrar igår, och så tackar man väl inte nej till en möjlighet att få träffa den enormt söta bebisen igen? Sen blir det väl skriva lite brev kanske. Har inte pratat med någon från Sverige på år och dar...

Love L,

All min kärlek till min älskade pappa på farsdag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0