I himmelriket!

Jag hade nästan glömt bort hur underbart gott det är med Turkisk pebber - tur att Ida hade med sig en påse så man fick smaka lite. Hur i hela fridens värld har jag klarat mig på pass bra utan det?! Haha, obeskrivligt! Aja, vi fick besök utav Ida och Chris idag! Det är populärt! För er som inte vet det så är Ida familjens gamla Au Pair.

Barnen vart så otroligt glada, vi andra lika så! Så under eftermiddagen försökte vi visa henne alla platser här ikring som man måste känna till, som lekplatserna, skolan osv. Sen blev det middag hemma som en enda stor familj! Väldigt trevligt! Så tråkigt att hon åker hem på lördag igen.

Efter det så hoppade jag in i bilen och åkte hem till Amy och Sam, Elins gamla värdfamilj. De hade bjudit in mig på hockeykväll. Penguins - Colorado. Slutade med Penguins vinst och tur var väl det! Var iaf väldigt trevligt att hälsa på där, även om det var lite skumt att vara där utan Elin.

Nu ska jag sova,
Love L,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår att du trillade dit direkt när hon visade påsen!!!

2011-11-16 @ 19:56:50
Postat av: Anonym

Nu ser jag förresten att du fixat lite med utseendet på bloggen, tjusigt!!!

2011-11-16 @ 19:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0