Happy Halloween!

Hart en väldigt lugn dag då min värpappa varit hemma hela dagen! Var faktiskt trevligt med lite sällskap! Blev lite stressigt på eftermiddagen - middag och göra i ordning barnen så vi kunde ge oss ut på "trick or treat" vandring. Varför firar vi inte halloween på dethär sätter hemma? I love it. Var hur roligt som helst, och alla, eller a nästan alla i alla fall, var jätte engagerade! Kan knappt vänta till Vintern för att se vad som händer då!

I övrigt är jag "back on track" efter en lite knackig helg! Så pass lagom då - Caps - Ducks i morgon och det ska bli ruskigt roligt! Sen den natten så kommer Elin tillbaka, och på onsdag ska det tatueras! Haha, vad jag ska njuta av att se Elin och Emma plågas! Anette och jag är ju lite mer "made of stone" än vad dem är!

Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0