Dilemma

Frågan lyder:
Att vara, eller att inte vara...

Blev att titta på hockeymatchen hemma hos Emma ikväll. Den gick ju skit! Trött som ett as har jag också blivit - jag fattar verkligen inte?! Jag var den som kunde stanna uppe en hel natt och ändå gå till jobbet dagen efter, men här är jag helt död så fort klockan passerat åtta. Känns ju jävligt lovande!

Har börjat på att skriva lite nya brev! Har varit lite dåligt med svar så jag tänkte jag kunde göra en extra omgång. Men - jag är för fattig för att köpa frimärken så kan inte posta någonting fören på fredag tidigast! På tal om fredag så är jag typ ledig hela dagen! Ska köra kidsen till skolan, sen börjar jag inte fören till middagen!

Klockan är tio över tio!? Inte klokt - nu måste jag sova
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0