Didn't I tell you?

You didn't have to do it but you did it to say that you didn't have to do it but you would anyway!

Oh, förlåt om ni känner er lämnade i mörkret! Var kanske inte tydlig med att jag också gjorde en tatuering i onsdag, väldigt liten, men väldigt betydelsefull och den kommer alltid stå för mitt år 2011 som spenderades här i USA. Alla människor, alla platser och alla typiskt Amerikanska, ibland idiotiska, saker som jag fått uppleva!

Friday is here again! Senare ikväll blir det hem till Katrine för att spendera kvällen i hennes lägenhet och bara umgås lite! Kommer bli en väldigt bra avslutning på jobbvecka! Tycker verkligen hela denhär "hänga hemma och ha kul ändå" grejen är väldigt underskattad! Hur underbart trevligt är det inte att läga middag, sitta och prata i lugn och harmoni och kanske - om man vill - ta ett glas vin också? Utekvällar är roligt - i måttlig mängd!

Så jag hoppas jag har några trevliga vänner där hemma som har lust att avnjuta några lugna och trevliga hemmakvällar när jag kommer tillbaka! Jag har ju mina trogna vapendragare - Mammi och Pappi! Snart får jag äntligen smaka på mammas hemlagade mat igen! Finns ingenting som smakar som mammas mat!

Love L,


Kommentarer
Postat av: Malin

sv: åhh önskar du kunde vara hemma nu! <3

2011-11-05 @ 10:04:03
URL: http://maalinericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0