Crying and smiling!

Kan man gråta av lycka och sorg på samma gång?
"We couldn't have wished for a better ..."

Och så var torsdagen över. Nu går väl tiden lite läskigt fort tycker jag... Jag menar, det är liksom lite svårt att hänga med i alla svängarna här! Är fan ett under att man orkar stå på benen ibland! Den här helgen kommer ha en hemsk underton rakt igenom - och på söndag tänker jag gråta som ett litet barn! Elin åker hem... :(

Idag blev det en lång dag, började lite tidigare och slutade lite senare, men det har varit en väldigt bra dag med mina älskade monster! Det slog mig på riktigt idag att jag faktiskt ska lämna dem snart. Satt uppe i vardagsrummet med min värdpappa och pratade lite och började diskutera! Men, jag är otroligt lycklig att jag gjorde detta, och fick träffa dessa underbara människor! Men det kommer göra ont att åka tillbaka!!



I just love this song, it's amazing!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0