What a night!

Hade en riktigt trevlig kväll igår. Fixade lite käk sen satt vi runt Cassandras köksö och pratade gamla tider och lite annat sånt! Haha. Var några riktigt intressanta samtal faktiskt. Sen hoppade vi i Hot tuben medan Cassandra och Hedvig färgade hennes hår! Satt och sjöng lite disneylåtar och annat skit och njöt. Var väldigt skönt faktiskt.

Snart iväg till skolan, sen ikväll tänker jag inte röra ett finger. Är så äckligt trött just nu så jag vet inte vad jag ska göra! Eller jo, gå runt på en massa museeum! Tänker vila upp mig ordentligt inför Six Flags! Köpte säsongskort igår! Awesome. Så det kommer bli ett och annat besök dit! Fin fint!

Grattis Storebror M på födelsedagen!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0