The talk...

Har varit en väldigt seg onsdag, jag är trött helt enkelt! Men käkade middag med familjen, sen jobbade jag på mitt brev till min själsfrände Emma! Är snart färdig så jag kan skicka tillbaka det! Sen pratade jag med Sara en sväng! Alltid trevligt att få "tjöta" som hon säger - haha :) Dock går ju tiden så himla fort?! Förstår inte, jag som skulle sova!

Min värdmamma kom ner förut, hade sagt att jag ville prata med henne. Hon var jätteorolig att jag inte trivdes längre eller någonting sånt! Kände mig jättedum verkligen! Ne, trivs det gör jag verkligen!! Hade bara en fråga som jag ville fråga när vi var ensamma. Ser ut som om det skulle funka! Så jag är väldigt lycklig just nu. Saknar bara pengarna!

Men nu tänker jag sova. Jobbar i morgon, och någon timme på fredag - sen helg!
Love your L,

Kommentarer
Postat av: emma

Ser fram emot ditt brev :) puss o kram, min söta

2011-05-05 @ 19:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0