Telefonsamtal över Atlanten!

Länge leve länge sen
som jag minns det var det lätt
även när jag trillade omkull
Länge leve du min vän
du som alltid följt mig hem
nykter eller alldeles för full

Står och låtsas inte se att du står precis bredvid
kände dig för länge sen, ja det var säkert längre än

Sju sorger och åtta bedrövelser sen
så länge sen, så länge sen
Du kommer nog aldrig mer vara min vän
det var för länge sen
så länge sen, så länge sen

--

Har haft en väldigt bra dag faktiskt! Vilka underbara och söta människor jag bor med! Känslan av att faktiskt vara en del av någonting annat än det man är van vid är ganska obeskrivlig. När barnen inte vill att man ska gå. Som om man alltid varit där, alltid kommer vara där! Usch det är verkligen blandade känslor om hemgången just nu!

Jag längtar efter den dagen jag har någonting eget, precis såhär! Massor med kärlek, nära och kära och någonting som jag kan kalla mitt. Varje steg på vägen är ett steg i rätt riktning. Och för varje steg bakåt kommer jag alltid med två fram! Jag har varit nere och nu är jag tillbaka! Lite bättre, lite smartare! Nu kör vi för allt vi äger och har!
..

Lottar ut ett telefonsamtal under veckan - någon sugen?
Vet redan vart ett ska gå!
L,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0