School

Sitter i skolan just nu. Alla redovisar sina arbeten! Ni kanske själva kan räkna ut hur intressant det är på en skala från ett till tio?! Precis, rätt svarat. Men sen är det ju över. I eftermiddag ska vi tydligen se en film! Känns väl helt okej. Vad som inte är helt okej är att det är strålande sol ute och att vi sitter instängda, men det är ett annat problem.

Pratade med min morbror igår, och fick prata lite med mamma idag. Får alltid lite extra kraft efter det. Känns som om jag behövde det! Ikväll ska vi dock säga hejdå till Cassandra :'( Då kommer jag vara lite ledsen i ögat blödig som jag är! Men det är ju så Au pairlivet är, folk kommer och går ungefär lika fort som pengarna är slut! Illa.

L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0