Rosa klocka!

So break me of impatience
Conquer my frustrations
I've got a new appreciation
It's not the end of the world
Oh Oh Oh

This is the stuff that drives me crazy
This is the stuff
Someone save me
In the middle of my little mess
I forget how big I'm blessed
This is the stuff that gets under my skin
And I've gotta trust You know exactly what You're doing
It might not be what I would choose
But this is the stuff You use

--

It's waaaaarm outside! När barnen vaknar upp så ska vi nog sätta igång vattenspridaren och leka lite. Så man får svalka av sig lite grann. Så får vi se, kanske hoppas på cyklarna och åker runt lite! Lovely! I eftermiddag vet jag inte vad som händer, återstår att se! Promenera lite kanske? eller lägga sig på en filt utomhus?

Fick ett brev på posten idag helt oväntat!!! Min underbara vän skickade mig en väldigt vacker klocka - självklart Rosa(min "favoritfärg") men jag lovar att jag ska använda den minst en gång i veckan!!! I miss you <3

L,

Kommentarer
Postat av: emma

Tänk på mig när du använder den ;) saknar dig också. Massor!!

2011-05-17 @ 08:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0