Pepparkaka!

Oooooh ja! Jag har blivit brun, på armarna, axlarna, bröstet och benen, har med andra ord en ordentlig linnebränna! SÅ JÄVLA SNYGGT ÄR DET! Shit, får fixa till det i morgon tror jag, bara pressa mage och rygg! Ne, men det känns stabilt att man börjar få lite färg. Dagen till ära har spenderats i parken med Adam(därav linnebrännan) och nu på kvällen blev det mysigt dockhäng och lite fro yoo! Helt okej torsdag!

Känner mig lite "off" för tillfället - tänkte att det kan vara bra att upplysa er om det kanske? Så om någon där ute känner att jag är otrevlig, lost eller någonting annat så har det mest med mig själv att göra. Behöver få prata med min mor i helgen. Plus att jag känt mig sliten i flera veckor nu, kan jag inte bara bli dundersjuk och så kan allting vara bra sen? Någonting, halsen är iaf pest just nu, och jag borde nog köpa halstabletter - men trösten blir ju att jag ska försöka göra mammas bullar i morgon! Hoppas verkligen att jag lyckas!

Time to sleep!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0