Överaskning!

Överaskade Sofie idag med ett samtal! Haha, Tog ett tag innan hon förstod att det var jag - men inte så konstigt. Haha, hon förväntade sig nog inte ett telefonsamtal från Amerikat! Var väääldigt trevligt att få prata en liten stund med henne! Så försökte jag få tag på Emma&David - som INTE behagade att svara :( ledsen i ögat där. Så nu har jag förbrukat Maj månads samtal. Bara vänta på Juni och se vilka jag ska terrorisera då?

I övrigt har jag varit sjuk. Väldigt roligt. Men känner mig mycket bättre efter att ha spenderat dagen antingen sovandes, eller samtalandes med kära hemifrån! Umgåtts lite med min familj nu på kvällskvistet! Har också "råkat" köpa The Sims 3 - så ikväll ska det nördas! Haha, moget Linda!!!

Nu ska vi nörda!
L,

Kommentarer
Postat av: Emma

Har du ringt?????? hade ett missat samtal härom dagen, från ett konstigt nummer med bara massa 7:or.. kan det va varit du??

2011-05-27 @ 10:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0