Nackdelar...

Det finns många för och nackdelar med att vara singel - precis som med allt annat. Fördelar är ju att man inte behöver tänka för två, man kan alltid gå på vad man själv vill och man behöver inte anpassa sig efter någon annan. Men så kommer vi ju då till nackdelarna, iaf de som jag upplevt värst!

Det första är ju att man är just ensam - ingen som väntar på en hemma i lägenheten, som lagar mat och fixat(vet att du också gör det mamma, men det är inte riktigt samma sak). Men det som jag verkligen har upplevt som värst(men som egentligen kanske borde vara det sista problemet) är att behöva somna själv, vakna upp själv! I hate it. Det bästa som fanns var att sova hos någon kompis, och veta att någon låg där brevid när man vaknade upp.

Här borta är det dock inte möjligt att få en sängkamrat(emot reglerna) - så jag får nöja mig med att krama min kudde. Dåligt substitut men man tager väl vad man haver? Hemma hade jag ju iaf katten som sällskap de flesta nätterna. But the show must go on! Så jag går och lägger mig igen - SJÄLV!

L,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0