I'm so happy...

That it's friday and the sun is back! Och för övrigt så känns allting väääldigt enkelt och bra idag. Dagen började med att jag följde med A och barnen till deras skolor - de vaar morsdag fika men jag fick komma ändå! Hade väldigt trevligt. Sen åkte vi till banker - guess what! Man kunde VISST skaffa bankkort utan Social Security. Så nu är jag stolt ägare av ett eget bankkort med ett väldigt smart sparingssystem.

Varje gång jag handlar så avrundar banken mitt köp till närmsta dollar över. Så om jag handlar för 7,39 dollar så avrundar banken det till 8 dollar och sätter då in mellanskillnaden på mitt savingaccount! Assmart om jag får säga det själv! Och nyss fixade jag så att banken tar 100 dollar i månaden in på saving så man har någonting sparat. Ska även försöka spara lite själv, men nu kan jag vara säker på att det sker lite iaf!

Så åkte vi och handlade lite - hade en väldigt trevlig och avslappnad stund. Bara att njuta för det sker inte ofta eftersom barnen nästan alltid närvarar när vi spenderar tid. Så det var väldigt skönt faktiskt. Nu sitter jag här hemma och ska faktiskt städa! Hör och häpna. Ska dammsuga iaf, har behöfts ett tag! Ikväll blir det hottub hemma hos Cassandra och så en del grillande också. Känns som en häääärlig fredagskväll!

Hoppas ni har det bra Sverige!
Love L,




Ready for a great day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0