I did it!?

HAha, kan inte förstå att jag gjort det - men skönt känns det. Aja, eftermiddagen spenderades utomhus med barnen. När A kom hem så kom även ett par goda vänner förbi. Vi hade en väldigt trevlig eftermiddag! Sen blev det lite kvällsmat och sånt, plocka undan lite. Efter det njöt jag av det fina vädret utomhus genom att sitta på altanen och skriva lite brev. Nu behöver jag bara frimärken! Jobbigt!

Imorgon ska det tydligen åska, vi får väl se vad som händer med det?
Nu måste jag sova!

L,

Kommentarer
Postat av: Malin

vad har du gjort? låter så hemlighetsfull när du skriver sådär :)

puss!

2011-05-17 @ 17:11:55
URL: http://whatsonmymindrightnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0