How are you?

Oj oj. Överlevde trots min ryggvärk. Tog en promenad med Elin och allting kändes bättre, men sen när man sätter sig och blir stel och kall kommer det tillbaka. Men jag lever. Vandrade ner och käkade i "centrum" här. Köpte med lite popcorn och satte oss på min altan och löste lite korsord också. Adam kom förbi även han. Haha, så himla sociala är vi!

Ett tag satt alla med sina ipods/iphones och surfade på internet! Men ibland handlar det mer om att inte vara ensam. Vi samtalade faktiskt en del också. Sara ringde också! Ska ringa tillbaka till henne i morgon och prata lite mer - i lugn och ro(no offense!) Ser även ut som om det blir en Froyo i morgon! gottigottgott! 

Nu ska jag ta en tablett, gå på toa och borsta tänderna - sen sova!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0