Heal the world!

Är helt totalt slut och utmattad. Förstår inte. Men vad hade jag väntat mig? Inte direkt så att jag fick sova mycket i helgen, vilket får mig att fasa inför denhär helgen också. Ska ju upp till skolan på lördag, och så Six Flags på söndag! Yeah yeah - behöver väl kanske inte bli så himla sena kvällar heller. Måste tänka vuxet ibland.

Just nu är jag helt alone här, skönt på sätt och vis. riktigt oskönt för jag måste fixa egen middag. Sagt och gjort - det blev flingor och mjölk! Haha. Bra middag Linda. Men vad gör man liksom? Orkar inte trolla och ha mig. Skulle ju dock sitta äckligt fint med en kyckling baugette från La baugette - någon som känner sig manad att flyga hit en?

Planerna för helgen då? Joo, i morgon ska jag följa med A när hon lämnar barnen, de ska ha någon morsdagfrukost, men hon sa att jag kunde följa med! Sen ska vi kolla med en bank om jag inte kan få ett kort! Kvällen blir det hottub och grill hos Sigrid! Lördag blir skola och sen grilla och ta det lungt här hemma och söndag blir Six flags för hela slanten!

Nu ska jag äta mina flingor!
Sweet dreams
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0