Hangover!

Don't be afraid of letting do this time - It just might change your life!

Igår firades det Valborg på Annapolisvis! Shit. Men jag ska väl kanske börja från början! Skolan SÖG för att säga det på ett vänligt sätt! Men, kom hem runt halv sex. Åkte och handlade och började göra oss i ordning(Elin och jag dvs). Adam kom förbi lite senare och vi fortsatte vårat förkrökande. Lyssnade på musik, tittade på bilder och bara pratade :)

Sen tog vi Taxi till Sly Fox, där Elodie, Bernie och Assya väntade! Teuqila shot och lite mer drickande/dansande innan vi gick till Pussers! Haha, där spårade det väl kanske ur lite! Men pratade lite med folk och hade trevligt innan vi bestämde oss för att äta! Åkte till ett Amerikanskt Diner - AWESOME! Det är verkligen som på film - loooove it. Lite funderande, trötthet och mat blev det iaf! Sen var Elodie så vänlig att hon körde hem oss! Elin och jag vandrade från skolan. Sen sov vi gott!

Skulle skypat med mamma på morgonen, men jag försov mig(kom ju hem vid fyra?) men hon kom in när jag vaknade tur som jag har!! Så fick prata lite med Joel och Lillebror först innan jag och mamma hade våran dejt! Kändes underbart att prata med mamma! Haha, bara 67 dagar kvar tills hon kommer hit!!! Annars har jag bara städat idag, och druckit vatten!!

Imorgon är det jobb, och gym!
Love L,

--

And now for my english friends! (Feeling sorry for them, so I need to write som in english to) Had an Awesome night yesterday with Elodie, Bernie, Assya, Elin and Adam! Party downtown, first Sly fox and then Pussers! Dinner at a typical american Diner!(Love that) and thank you Elodie for driving us home! Haven't been feeling as bad as i thought I would today, but i've been drinking a lot of water, and stayed away from food!

Tomorrow is a new working week!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0