Haha, stranger!

Va så äckligt trött igår när jag kom hem så det var ett under att jag lyckades vara så duktig som jag var. Satte igång och städade, diskade upp allting, bakade lite till A(morsdag i amerikat igår) och tvättade. Sen la jag mig på soffan och somnade. Flyttade mig in till sängen och somnade igen. Sen blev jag plötsligt väckt av att familjen kom hem vid halv nio! Pratade i telefon med flera personer och väntade på att sömnen skulle komma tillbaka!

Men jag kan säga att vi hade väldigt roligt på Six Flags - så det var helt klart värt tröttheten! Som vanligt så var det verkligen ingen som dök upp på mötet, vi var sex st där, och bara fem som skulle åka till nöjesfältet så vi klämde in oss i min bil! Haha, innan vi gick in så stötte vi på Looney Tunes figurerna! I LOVE THE PIG! Haha, that was a blast.

Nu har jag lämnat barnen på Daycare och sitter i mitt rum. S kom hem lite oanmäld och hittade mig gråtandes i soffan! Haha. Blev en väldigt rolig konversation. Hade tagit fram "alla" brev som jag fått hittills och läste igenom, och som ni vet är jag VÄLDIGT blödig, så jag började självklart gråta lite. Han blev helt ställd och trodde jag ville åka hem. Haha, så jag fick förklara för honom och då skrattade han bara åt mig!

Nu ska jag se på lite film!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0