Gym gym gym

Cassandra skickade sms i morse och sa att hon inte ville gymma idag. Så jag fick åka själv :/ Men det gick bra! Och nu är jag hemma igen. Ska hoppa in i duschen och sen ska jag vila lite innan det är dags att åka och hämta mina monster. Ska åka till bibloteket i eftermiddag och låna lite böcker. När jag slutat idag tänker jag ENBART ligga hemma och så ska jag äta middag med familjen. Har inte gjort det på hur länge som helst!

Hur har ni det där hemma egentigen? Antar att de flesta som läser bloggen är de människor från sverige som jag brukade umgås med mest, och min familj! Kanske finns någon själ där ute som har frågor?! Vad som helst. För får jag inga nya förslag snart så kommer mina inlägg fortsätta om det intressanta vardagslivet här i Annapolis! Just so you know!

Love L,

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag flyttar till Annapolis i juni och det var därför jag letade upp din blogg! :) Vet inte om jag kommenterat det förut till just dig men jag läser typ dom Annapolis-bloggarna jag hittat och din är en av dom ;)

2011-05-04 @ 20:14:01
URL: http://wellbeadream.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0