God morgon Sverige!

En tidig sådan. Klockan är lite mer on 05:30 just i skrivande stund. Själv sitter jag på mitt sovrumsgolv och myser! Har några tända ljus och öppnade fönstret så jag kunde lyssna på regnet som verkligen öser ner utanför. Så satte jag igång lite fin musik samtidigt. Så jag bara njuter av att vara själv i min egen ensamhet.

Hade lite tråkigt ikväll, så jag drog igång och gjorde några provheadrar till Susanna, så får vi se vad hon tycker. Och när jag var färdig och äntligen fått lite insperation till min egen så hittar jag inga bilder jag vill ha med, gah?! Så får ta och fixa det i veckan kanske? Aja, det löser sig alltid. Har ju en halv livstid på mig känns det som!

I morgon tänker jag inte göra ett dugg, dag nr två! Känns bra faktiskt. Börjar återfå min stabila mentalitet. Tror bara det varför för mycket på sistone, och för lite sömn. Ne, ska städa mitt rum och börja på mitt "final paper" till skolan tänkte jag - hör och häpnad: Linda tänker inte vänta till dagen innan? Ne, stress är inte bra för magen förstår ni! Ha, Så kan det gå när man är uttråkad. Gå på en långpromenad kanske? men vartdå? Börjar få slut på platser att upptäcka.

I övrigt? Ja, tråkigt att vissa inte kan blanda två världar.
Men nu tänker jag sova!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0