Fy fan vad jag är bra!

Förlåt mamma - jag lär mig aldrig. Men på två timmar har jag nu skrivit ihop ett fyra sidigt arbete på komplicerad fakta engelska! TJOHO! Och varje gång säger jag att nästa gång ska jag börja i tid, ändå sitter jag här. Linda linda då. Det är tur att mina föräldrar har gett mig bra gener! Vad skulle jag annars ta mig till?

Dock fick det mig sugen på att dricka vin? Varför skulle jag välja att skriva ett arbete om vintillverkningen?! Så nykter som jag varit här borta har jag inte varit sen... Ja, bra fråga. Tvåan på gymnastiet kanske ? Å nu blev jag väääääääldigt gammal igen! Tre år sen man tog studenten alltså - Inte helt okej alltså! Saknar Biffen&Fred!!

Nu har jag annat för mig!
L,

Kommentarer
Postat av: david

Du börjar bli gammal :P

2011-05-20 @ 18:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0