Det kan bli för mycket!!

Trodde aldrig jag skulle säga det - men man kan få för mycket av det goda! Detta väder för mig heeeelt förstörd. Mitt huvud tar time out - jag reagerar på minsta lilla och jag bränner mig heeeeela tiden! Trodde folk skämtade om att man måste spendera lite tid inomhus - jag tror dem nu! Egentligen är det inte värmen som är värst - utan fuktigheten!

Och när jag ändå är inne på mitt dåliga humör för dagen så kan vi väl fortsätta med alla jävla journalister och författare som ÄLSKAR att gräva fram skit om allt och alla! Förstår inte hur vi klarar av att vara er själva ibland! Och vem orkar bry sig? Är det inte kungen, så är det politiker, eller kändisar eller någon annan jävel! Skaffa ett liv!

Jag är trött och sur! Och saknar kylan! (närmare 100F idag - räkna själv!)
L,

Kommentarer
Postat av: Malin

ÅH vi som precis har börjat fått lite av det goda, idag var det så kvaft att det kändes som att gå utomlands i ett varmt land! =) Äntligen kan man börja jobba på brännan :P puss!

2011-05-31 @ 20:41:15
URL: http://whatsonmymindrightnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0