Damn Back!

Mmm, underbart när gamla skador kommer tillbaka! Har legat på mitt golv och försökt sträcka ut ryggen. Fick några tips på övningar jag kunde göra när det är som värst. Känns lite bättre - men vet inte om det är övningarna eller värktabletterna? Haha. Ne måste nog se mig om efter en massör - och trääääna! Viktigt viktigt!

Fick prata lite med min underbara vän Malin en stund förut! Jisses vad länge sen det var. Det gjorde mig väldigt glad! Saknar dig massor! Nu är solen här, så jag tänkte jag skulle raka benen(det onödigaste och jobbigaste i heeela mitt liv) och så ta med barnen ut och leka lite. bättra på brännan lite! Brun brun brun!

Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0